Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SLIPSTAR so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletna stran je spletna trgovina, kjer je prodajalec podjetje AR MEDIA, spletna prodaja d.o.o., Kunaverjeva ulica 8, 1000 Ljubljana, Slovenija, Davčna številka: SI88297284 (v nadaljevanju kot »Prodajalec«) ponuja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo/naročujejo.
Z naročilom posameznega izdelka ali blaga prodajalca s strani kupca, se med prodajalcem in kupcem vzpostavi obligacijsko razmerje. Vsi morebitni spori iz tega razmerja (kot zaradi resničnosti podatkov o uporabniku, o vsebini ponudbe, o predmetu in ceni ponudbe ipd.) se rešujejo izključno med prodajalcem in kupcem. Prodajalec in kupci na Spletni strani sprejemajo način trgovanja, ki je jasen in javen. Prodajalec zagotovi vse informacije v zvezi z zakonodajo, prav tako pa mora potrošnik posredovati svoje podatke - ime in priimek, naslov, email in telefonsko številko, sicer dostava ni možna.
Z naročilom izdelka uporabnik postane kupec. S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med upravljalcem, prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Ponudnik in njegov naslov:
AR MEDIA, spletna prodaja, d.o.o., Kunaverjeva ulica 8, 1000 Ljubljana
ID za DDV: SI88297284
Matična številka: 9529799000
Srg številka: 2023/40359
Reg. točka AJPES, izpostava Ljubljana
Ustanovitelj in zastopnik: Rok Germek
Kontaktni podatki ponudnika:
- elektronski naslov: info@slipstar.si
- telefonska številka: +386 40 252 486
2. Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo vse z zakonom predpisane informacije o Prodajalcu, kot so:
- podatki o identiteti Prodajalca (predvsem firma in sedež družbe).
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Prodajalcem (naslov elektronske pošte ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
-
informacije o postopku s pritožbo uporabnika (https://slipstar.si/pages/vracila-zamenjave-in-reklamacije) ter email podatek: info@slipstar.si
3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 1-3 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če GLS na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 11.). Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob naročilu izdelka v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku. Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
-
preko kurirske službe GLS, v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški v vrednosti 3 eur, v primeru naročila nad 50 eur je dostava za kupca brezplačna oz. dostavo krije Prodajalec.
4. Načini plačila
Prodajalec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- Plačilo po povzetju (pribitek 3 eur),
- s PayPal plačilno oziroma kreditno kartico,
- plačilo s kreditnimi karticami.
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico je možno samo, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki kot podatki v profilu uporabnika za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice. Transakcija plačila ni sprovedena dokler vaše naročilo ni odpremljeno.
5. Cene
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila (glej točko 4.).
Vse cene v spletni trgovini slipstar.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (vrednost 3 eur) (glej točki 3. in 11.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni na višjo ceno med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:
- uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o spremembi cene, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
- uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v korist in zadovoljstvo kupca.
Trgovec se obvezuje za pravilnost informacij in cen in celoti odgovarja ter upošteva podane cene.
Ponudba spletne trgovine Slipstar se lahko ažurira in spreminja. Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Pri akcijskih produktih je jasno razvidno, kakšna je redna cena izdelka (prečrtana) in kakšna je akcijska cena.
Na strani je objavljena redna cena trgovca za določen artikel, in spletna akcijska cena, ki je dostopna vsem uporabnikom www.slipstar.si.
Cena v spletni trgovini Slipstar je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
6. Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka, velikosti, barve in dodatnih opcij za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- izbor načina dostave izdelka (glej tudi točki 3. in 11.);
- izbor načina plačila (glej tudi točko 4.);
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
- potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Prodajalca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
6.4. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo s klikom na gumb DOKONČAJ NAROČILO. Trgovec se zavezuje, da navaja točne in pravilne informacije o ceni, dobavnem roku in zalogi. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira uporabnika (kupca) na sporočen email v naročilu.
6.5. Blago odpremljeno
Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Prodajalec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
7. Kupoprodajna pogodba
Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Kupec odda svoje naročilo s klikom na gumb DOKONČAJ NAROČILO (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za uporabnika (kupca).
Dokumenti pogodbe bodo stranjeni in dostopni potrošniku za obdobje 10 let od dneva nastanka dokumenta.
8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu na lastne stroške. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@slipstar.si. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.slipstar.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
– ob dobavi zapečatenega blaga, ki je bilo vidno uporabljeno;
– ob blagu, ki je bilo naročeno po naročilu in željah stranke;
V primeru, da kupec paketa s svojim naročilom, kljub večkratnim obvestilom prodajalca ali dostavljavca o dostavi paketa in čakanju paketa na prevzem, ni prevzel in se je paket vrnil nazaj na sedež podjetja, pri tem pa je kupec opravil nakup in za plačilo izdelkov izbral katero koliko drugo plačilno metodo, kot plačilo po povzetju, ima kupec pravico do ponovnega pošiljanja paketa, prodajalec pa ima v takem primeru pravico zaračunati ponovne stroške pošiljanja. V kolikor kupec prejme artikel v brezhibnem stanju, ga poškoduje in vrne nazaj, je odgovornost na strani Kupca. V takem primeru kupec ne more uveljavljati pravice do vračila kupnine. V kolikor Kupec paketa ni prevzel in se je vrnil poškodovan, je odgovornost na strani Prodajalca in reklamacijo ureja sam z dostavljalcem. V takem primeru Prodajalec nima pravice zavrniti vračila kupnine potrošniku.
V kolikor so vrnjeni izdelki poškodovani, ima prodajalec poškodovane izdelke pravico uničiti.
9. Stvarne oziroma prikrite napake
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis ter dokazila napake na info@slipstar.si.
Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 let od dobave blaga. Odgovornost za dokazljivost napake je v roku 1 leta od dobave blaga na strani Prodajalca, od 1 leta naprej do 2. leta pa na strani Kupca. Prodajalec bo poskrbeli, da bodo vsi izdelki z naslova stvarnih napak zamenjani, oziroma bo za njih povrnjena kupnina na način po dogovoru s kupcem. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec prodajalcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 30 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora prodajalec v roku 30 dni podati kupcu pisen odgovor. Si pa Prodajalec pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:
- da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
- da vrnjeno blago ni v originalni embalaži,
- če Prodajalec ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
10. Garancija
Izdelki imajo garancijo 14 dni. Prodajalec se zavezuje tudi k dodatni 30 dnevni garanciji na ZADOVOLJSTVO. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na spletni strani. Informacija o dodatni 30 dnevni garanciji je navedena ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini.
Če blago, za katero je izdana garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je prodajalec od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora prodajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
11. Dostava
Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Prodajalca za dostavo pošiljk je GLS. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Omogočamo možnost naročanja v Sloveniji in na Hrvaškem. Strošek dostave je enak 3 eur.
12. Varnost
Prodajalec in Upravljavec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene se uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Prodajalca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
13. Pravica do obveščanja
Imate pravico do ne plačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@slipstar.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
Obvestila o stanju naročila: Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, vas bomo o tem obvestili preko smsa ali emaila, kot prijazen opomnik na prevzem artiklov.
pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.
Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime, tel. številka in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo.
V primeru vpisa e-mail naslova na Facebook ali v obrazec na prvi strani slipstar.si, preko katerega pridobite kupone za popust na vaše naročilo, bomo vaš e-mail naslov shranili za namene obveščanja o posebnih ugodnostih in promocijah spletne trgovine slipstar.si.Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@slipstar.si ali s klikom na povezavo ‘Odjava’ na dnu promocijskih e-mail sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS sporočilo se lahko kadarkoli odjavite z besedilom STOP na isto številko in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
-
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
14. Varstvo otrok
Prodajalec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Upravljavec in Prodajalec v spletni trgovini ne ponujata prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Upravljavec in Prodajalec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bosta sprejemala kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
15. Politika zasebnosti
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj: https://slipstar.si/politika-zasebnosti/
16. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Upravljavec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Upravljavca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Prodajalec in Upravljavec ne odgovarjata za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Upravljavec dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Upravljavec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Upravljavca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Upravljavca.
17. Odgovornost
Za poštodovanje blaga do trenutka prevzema s strani kupca, odgovarja izključno prodajalec, ki je dolžan reševati reklamacije pri svoji dostavni službi.
18. Pritožbe, spori in uporaba prava
Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na elektronski naslov: info@slipstar.si Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@slipstar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
AR MEDIA d.o.o.. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi izkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
19. Vklopi razum, zahtevaj račun
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.
20. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Upravljavec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Upravljavca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.slipstar.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo na e-mail: info@slipstar.si sporoči preklic.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite in natisnete s klikom tukaj.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Upravljavca in Prodajalca, v Ljubljani, dne 21.11.2023. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!